Renault Trucks SRBIJAPronađite prodajni centar
-
C 380 → 520 KS
Građevinski sektor - Euro 6
CAB 2,5m
Motori
DTI 11: 380 / 430 / 460 KS
DTI 13: 440 / 480 / 520 KSDOZVOLJENA BRUTO MASA VOZILA
18/19 → 33 T
DOZVOLJENA BRUTO MASA SA PRIKOLICOM
40 → 100 T
Kabine
Day cab (dnevna kabina):
KRATKA KABINA, STANDARDNI KROVNight & Day cab (Noćna i dnevna kabina):
DUGA KABINA, STANDARDNI KROVSleeper cab (spavaća kabina):
DUGA KABINA, POVIŠENI KROV -
C 250 → 460 KS
Građevinski sektor - Euro 6
CAB 2,3m
MOTORI
DTI 8 : 250 / 280 / 320 KS
DTI 11 : 380 / 430 / 460 KSDOZVOLJENA BRUTO MASA VOZILA
18→26 T
DOZVOLJENA BRUTO MASA SA PRIKOLICOM
18→44 T
KABINE
DAY CAB (DNEVNA KABINA):
DNEVNA KABINA, STANDARDNI KROVGLOBAL CAB (GLOBALNA KABINA):
SREDNJA KABINA, STANDARDNI KROVNIGHT & DAY CAB (NOĆNA I DNEVNA KABINA):
KABINA SA LEŽAJEM, STANDARDNI KROVSLEEPER CAB (SPAVAĆA KABINA) :
KABINA SA LEŽAJEM, POVIŠENI KROV
KAMION
JE KLJUČ VAŠEG USPEHA

SISTEM NAKNADNE OBRADE IZDUVNIH GASOVA
CENTRALNI SISTEM UBRIZGAVANJA (DTI 11) POD VISOKIM PRITISKOM ČAK I PRI MALIM BRZINAMA RADA MOTORA
- REZERVOAR ZA ADBLUE
SEDMI INJEKTOR OMOGUĆAVA OBNAVLJANJE FILTERA ČESTICA
FILTER ZA ČESTICE: ZADRŽAVA PREKO 95% ČVRSTIH ČESTICA
VANDRUMSKI REŽIM RADA PRILAGOĐAVA NAČIN PROMENE BRZINA NA MENJAČU I PRILAGOĐAVA GA VOŽNJI PO GRADILIŠTIMA
SNAŽAN REŽIM RADA OMOGUĆAVA VOZAČU DA SAVLADA TEŽAK TEREN

4 VRSTE ISDUVNOG SISTEMA: SA LEVE STRANE, ISPOD ŠASIJE, VERTIKALNI IZDUV I VERTIKALNI IZDUV SA INTEGRISANIM KATALIZATOROM
MAKSIMALNA DOZVOLJENA BRUTO TEŽINA OD 100 TONA 6x4 TEGLJAČ I KAMION
MEHANIČKA I ELEKTRIČNA PRIPREMA ZA POSTAVLJANJE DIZALICE
PONUDA MEĐUOSOVINSKIH RASTOJANJA JE PROŠIRENA, MOŽETE DA IZABERETE VOZILO PREMA VRSTI NADGRADNJE
TRI VRSTE NOSAČA ZA MONTAŽU NADGRADNJE: ČVRST, ELASTIČAN I POLU-ELASTIČAN, U ZAVISNOSTI OD NADGRADNJE
Tehnička dostignuća koja je kompanija Renault Trucks izabrala za svoje nove Euro 6 motore, pomažu vam da uštedite gorivo i omogućavaju izuzetno visok učinak. Sve to su bitne karakteristike koje povećavaju vašu profitabilnost.
Renault Trucks C ima odličnu korisnu nosivost, zahvaljujući delovima kao što su: aluminijumski rezervoar i felne, disk kočnice, tandemska osovina sa jednostrukom redukcijom koji omogućavaju optimalnu težinu neutovarenog vozila. Raznovrsna oprema je fabrički ugrađena, pa je postavljanje nadgradnje olakšano, a broj zahvata prilikom montiranja smanjen.
Aerodinamičan dizajn, tehnološka rešenja u kabini, obuka o ekonomičnoj vožnji; sve je osmišljeno tako da vam omogući da uštedite još više goriva.
Renault Trucks C sa kabinom 2,3 m ima motor DTI 8 i automatizovani mjenjač Optidriver kao deo standardne opreme. Vozilo nudi izvanredan radni komfor, zahvaljujući spuštenoj kabini i maksimalnoj profitabilnosti koju omogućava optimalna korisna nosivost.
KAMION NIKADA NE SME
DA VAS IZNEVERI

ČELIČNI REZERVOAR ZA GORIVO ZA "OF ROAD" UPOTREBU
ELEKTRIČNA INSTALACIJA ODVOJENA JE OD PNEUMATSKE RADI LAKŠEG ODRŽAVANJA
MEHANIČKO OSLANJANJE OD 7.1 ILI 9 T, SA SPONAMA PRILAGOĐENIM TEŠKIM RADOVIMA
PARABOLIČNO ILI ZADNJE PNEUMATSKO OSLANJANJE OD 13 T DO 26 T
UZDUŽNI PROFILI DEBLJINE 7 ILI 8 MM

21 T REDUKCIJA POGONSKE OSOVINE
21 T REDUKCIJA POGONSKE OSOVINE
KLIRENS 312 MM*
* Sa pneumaticima 13R22.5 i rezervoarom D560
Usluge
Renault Trucks vozila za građevinski sektor konstruisana su tako da imaju otporne komponente, sklopove i tehnološka rešenja. Robusnost koja je očigledna i na spoljašnjem dizajnu vozila.
C klasa ima izvrsnu pokretljivost i bolji pristup svim vrstama terena zahvaljujući viskom rastojanju između vozila i podloge, režimu rada Off Road koji je deo standardne opreme na automatizovanom menjaču i hidrostatičkom sistemu za vuču na prednjoj pogonskoj osovini (Optitrack). Da biste dobili još bolju pokretljivost, dostupni su i homologizovani modeli za vandrumsku vožnju.
Kamioni C klase testirani su u ekstremnim klimatskim uslovima i pri temperaturama od -40 ° C do +60 ° C da bi se proverilo da li su dovoljno pouzdani i robusni. Pre početka prodaje, partnerske kompanije testirale su pedeset i tri vozila u realnim uslovima kako bi se dodatno izvršilo poboljšanje kvaliteta i proverilo da li mogu da savladaju izazove sa kojima se svakodnevno suočavate tokom obavljanja posla.
KAMION TREBA DA BUDE
PONOS VAŠIH VOZAČA

EKRAN OD 7" SA NAVIGACIJOM U HD REZOLUCIJI
JEDNA KOMANDA ZA BLOKADU DIFERENCIJALA
KOMANDA NA UPRAVLJAČU ZA AUTOMATIZOVANI MENJAČ OPTIDRIVER
KOMANDA ZA AUTOMATSKU ELEKTRIČNU PARKING KOČNICU
VIŠENAMENSKI UPRAVLJAČ SA KOMANDAMA ZA TELEFON, TEMPOMAT, LIMITATOR BRZINE I ZA IZBOR MENIJA
SVE SE NALAZI NA DOHVATU RUKE
Polukružni oblik instrument table omogućava da sve komande budu pri ruci.
Zahvaljujući automatskim uređajima, vozač može da se koncentriše na svoj posao.

BOČNI STEPENIK OMOGUĆAVA LAKŠU PROVERU TERETA
LAKŠI PRISTUP KABINI ZAHVALJUJUĆI RAVNIM, ŠIROKIM STEPENICAMA ZA PROTIVKLIZNOM ZAŠTITOM
NA KROV I NA ZADNJI DEO KABINE POSTAVLJENI SU RUKOHVATI RADI BEZBEDNOG PRISTUPA VOZILU
RUKOHVATI OMOGUĆAVAJU LAKŠI PRILAZ VETROBRANSKOM STAKLU I KABINI
Pristup kabini i nadgradnji dizajniran je tako da vozaču olakša svakodnevne aktivnosti i da servisiranje vozila bude što jednostavnije. Renault Trucks C nije običan kamion, to je savršeno sredstvo za rad koje povećava produktivnost.
Brojne mogućnosti za podešavanje sedišta i upravljača omogućavaju vozaču da namesti idealan položaj za vožnju. Veliki ekran u boji prikazuje informacije na lako razumljiv način.
Zahvaljujući povećanoj zapremini kabine, opciji za noćno grejanje dostupnoj u svim kabinama, brojnim pregradama za smeštaj i odlaganje, pažljivo odabranim materijalima za završnu obradu i unutrašnju dekoraciju, kamion Renault Trucks C vozačima nudi izuzetno visoko stepen udobnosti.
KAMION TREBA DA
ODRŽAVA USPEŠNOST POSLOVANJA
Dizajn vetrobranskog stakla i retrovizora znatno poboljšava vidljivost. Razna svetla pružaju optimalnu bezbednost u svim uslovima.
-
ZADNJA LED SVETLA
smanjuju troškove održavanja i poboljšavaju vidljivost.
Različiti sistemi za kočenje i tehnološka rešenja za inteligentnu pomoć pri vožnji, efikasno štite posadu kamiona i teret. Širok asortiman opreme i dodatnog pribora dodatno povećava stepen bezbednosti vozača.