Izjave


 

19.11.2019

Renault Trucks T - Škotska - EM&T Rapson

Udoban, efikasan u pogledu potrošnje goriva i pouzdan. Znamo koliko su Renault Trucks kamioni iz serije T izuzetno dobri na drumu. Ali, podjednako dobre performanse ovaj kamion ispoljava i van puteva, na zahtevnim površinama i neravnom terenu škotskog zagorja.

  • EM&T RAPSON

    OSNOVANA: 1901. godine.

    SEDIŠTE: Škotska, Velika Britanija.

    DELATNOST: transport, pomoć pri kvarovima i popravke, specijalizovani za drvnu industriju.

    8: broj zaposlenih.

    5: broj vozila.

    500.000: broj pređenih kilometara u toku godine.

Prostrano zagorje na severu Škotske izlazi na Atlantski okean na zapadu i na Severno more na istoku. Između ove dve vodene površine, reljef je sačinjen od niza brda i planina, po čemu je čitava oblast i dobila ime. S obzirom na to da se nalazi relativno blizu Arktičkog kruga, zime mogu biti posebno oštre, sa čestim snežnim padavinama već od kraja septembra.
Logistička kompanija EM&T Rapson ima sedište u Helmsdejlu, selu na istočnoj obali okruga Saterlend. Pre godinu dana, Tommy Rapson je sa svojim partnerima kupio Renault Trucks kamion iz serije T 520 ukupne mase 44 t. „Bilo nam je potrebno čvrsto i snažno vozilo koje može da se kreće po svim tipovima terena u teškim vremenskim uslovima." U škotskom zagorju, planinskom predelu ispresecanom mnogobrojnim jezerima, brzina putovanja je uslovljena geografijom reljefa. Ovde možete da zaboravite na ravne, otvorene puteve, i morate se navići na sporu vožnju, česte zaobilaznice i devijacije na putevima sa jednom trakom, koji imaju određena „mesta za mimoilaženje”, posebne površine na kojima se dva vozila mogu mimoići.

ČVRSTO I EKONOMIČNO VOZILO
EM&T Rapson je preduzeće koje se bavi pružanjem pomoći pri kvarovima i uslugama popravke, a posebno je specijalizovano za poslove u drvnoj industriji. „Posao smo započeli pre nekoliko godina sa pet kamiona koji su prevozili drvnu građu na različite lokacije u regionu”, objašnjava Tommy Rapson. „Posedujemo raznovrstan vozni park, što nam omogućava da ispunimo različite zahteve i pravila koja se odnose na transport drva, pa tako imamo vozila koja su pogodnija za uže puteve, gde se, na primer, guseničari ne mogu koristiti”.
Pre godinu dana, dok je bio u potrazi za novim vozilom za prevoz drveta, Tommy Rapson je čuo za asortiman kompanije Renault Trucks.
„Dobra reputacija koja prati kako ova vozila, tako i samog proizvođača, uz činjenicu da se u Invernesu nalazi i diler koji pruža pouzdane servisne usluge, bili su dovoljan razlog da nas ubede da kupimo Renault Trucks kamion iz serije T”. I, uprkos teškim uslovima u kojima se koristi, on je u prilici da potvrdi reputaciju vozila o ekonomičnoj potrošnji goriva.
„Veoma je efikasan u potrošnji goriva. Jednog dana, prešao je istu rutu kao i drugo vozilo, a potrošio 50 litara dizela manje, i to nakon prevoza šest tovara!”

BESPREKORNA VOŽNJA

Scott Middleton, 35-godišnjak, vozi Renault Trucks kamion iz serije T. Za njega je kamion njegova druga kuća.

„Godišnje pređem između 100.000 i 120.000 km, od toga 30 do 40% po neasfaltiranim putevima, a ostatak po asfaltu”.

Skotov dan počinje u 6 sati ujutru. Sa dizalicom odlazi u šumu i tovari 25 t u svoju prikolicu.

„Nakon toga, idem u lokalnu pilanu ili postrojenje za preradu otpada i proizvodnju električne energije. Istovar obavljam u fabrikama ili lukama, a zatim se opet vraćam u šumu na ponovni utovar. Svakog dana prevezem dve ili tri ture”.

Skot bez ustezanja koristi superlative dok objašnjava da je „ovaj kamion izvanredno vozilo”. On dodaje:

„Sada mogu da vozim duže, dalje i da uz to potrošim manje goriva nego sa svojim prethodnim vozilom. Ovaj kamion me nikada nije izneverio, bilo na drumu ili nekom neasfaltiranom putu. Ovo posebno važi za duge, teške uspone, kretanje po blatnjavom terenu i u svim vremenskim uslovima. Kada je vozilo natovareno, dešava se da sam prinuđen da kapacitete vozila testiram do krajnjih granica kada vozim na opasnim deonicama”.

I pored ovih ekstremnih uslova, Renault Trucks kamion iz serije T ga nikada nije razočarao. „Samo vršimo redovne mesečne provere i za sada je sve u redu”, dodaje Tommy Rapson. Još jedno veliko preimućstvo ovog kamiona je udobnost kabine.

„Nama je izuzetno važno da vozači budu zadovoljni svojim vozilom, s obzirom na to da nije lako pronaći prave ljude za ovakve zadatke. To predstavlja odličan argument kako bi se privukli motivisani vozači koji će, zauzvrat, zadovoljiti potrebe naših klijenata.
Ovaj kamion je dokazao svoju efikasnost u pogledu troškova – zbog niske potrošnje goriva i uz potpuno odsustvo perioda neaktivnosti”.

MIŠLJENJE VOZAČA

Scott Middleton, vozač Renault Trucks kamiona iz serije T

„U krevetu Renault Trucks kamiona iz serije T spavam četiri noći nedeljno i uvek spavam odlično, koje god da je godišnje doba.
Sedišta su takođe veoma udobna, sa ventilacijom u toku leta i grejanjem u toku zime. Ulazak i izlazak iz kabine su olakšani sa dva stepenika, rukohvati su smešteni na pravim mestima, a kada moram da se popnem na platformu iza kabine kako bih radio sa dizalicom, prilaz je takođe veoma lak. Renault Trucks kamion iz serije T predstavlja odlično oruđe za rad koje pruža osećaj snage i čvrstine. Pouzdan je i bezbedan, možete ga voziti po opasnim putevima potpuno sigurni, bez obzira na vremenske uslove (sneg ili led).
Kada koristim regulator brzine i ispred se iznenada pojavi automobil, vozilo se automatski prilagođava okolnostima pomoću upozorenja na udaljenost. Ovaj kamion ne bih menjao ni za šta na svetu!”