Novosti


 

17.12.2013

MARKUS ESTRAJH NA ČELU TABELE VEĆ OD SAMOG POČETKA ŠAMPIONATA

"Veoma smo ponosni što smo glavni partner britanskog Grand prija za kamione."

Entuzijasti su čekali 10 godina da se FIA European Truck Racing vrati u Veliku Britaniju. To se konačno dogodilo 23. i 24. aprila na stazi u Donington Parku, severno od Birmingema, gde je održan prvi Gran Pri za kamione u novoj sezoni FIA European Truck Racing prvenstva. Na ovom događaju takođe je učestvovao evropski timski šampion Reanult Trucks - MKR Technology, odlučan da odbrani svoju krunu, kao i novi vozač Renault kamiona, Adam Lacko. Sve je bilo spremno u Doningtonu kako bi se odigrao spektakularan događaj. U sportskim uslovima, Renault Trucks-MKR Technology zaslužio je mesto na podijumu za svaku od četiri trke tog vikenda. Sa dva prva mesta, Markus Estrajh je bio na vrhu tabele posle dva početna dana prvenstva, dok je u izložbenom prostoru Renault Trucks predstavio svoj asortiman vozila pred nekoliko hiljada gostiju.

Pošto su stigli do podijuma na kraju svoje prve sezone prošle godine, još uvek mlad tim MKR Technology bio je pod velikim pritiskom kada je ovogodišnje prvenstvo otvoreno. Svi pogledi su tada bili uprti u dva vozača ovog tima, Nemca Markusa Esterajha i Švajcarca Markusa Bosigera. Ovom prilikom Markus Estrajh sigurno nije razočarao! Tokom prve trke vikenda, pošto je zaradio najbolje startno mesto i zabeležio najbrži krug, osvojio je ubedljivo prvo mesto, sa više od 7 sekundi ispred drugoplasiranog. Uspeh je ponovio sa pobedom od 3 sekunde prednosti na kraju prve trke u nedelju. I pored trećeg mesta u drugoj trci u nedelju, Markus Estrajh je ubedljivi pobednik ovog vikenda. Pošto je sakupio ukupno 51 poen, on je na vrhu tabele.

Mnogo se očekivalo i od Adama Lacka, novog vozača Renault kamiona. On i Antoni Janiec čine francusko-češki MKR Tim 14 juniora. Tokom trke sa obrnutim rasporedom, druge u nedelju, on je vodio u većem delu trke, i na kraju završio na odličnom drugom mestu. U prvoj trci u nedelju, Antoni Janiec završio je sedmi.

Za Žerara Petraza ovi rezultati nemaju nikakve veze sa srećom. Mi se nismo odmarali na našim lovorikama. Čak iako se DXi13 trkački motor smatra najboljim motorom u ovoj disciplini, mi smo radili tokom zime na tome da ga poboljšamo. On sada ima snagu od 1.140 KS, sa obrtnim momentom od 5.500 Nm i maksimalnom brzinom motora od 2.600 rpm.

Budući da su trke kamionima tako popularan sport među klijentima proizvođača, Renault Trucks je odlučio da bude glavi partner ovom britanskom Gran Priju za kamione. Zbog toga je čitav niz događaja i atrakcija organizovan na jednom od tri štanda tokom celog vikenda. Među njima su bili: oslikavanje lica, pravljenje figura od balona i klovn za decu. Takođe je bilo i termina da vozači daju autogram, kao i za simulacije trka kamiona. Da ne pominjemo i koncert koji je održao svetski šampion u imitiranju Elvisa Prislija, u zadnjem delu kamiona Renault Premium sa ceradom. Sve ovo oduševilo je porodičnu publiku koja je došla u velikom broju na Renault Trucks štandove.

Uz ove atrakcije osmišljene da privuku publiku, dešavale su se i brojne komercijalne aktivnosti. Renault Trucks je pozvao na svoja tri štanda 12.000 klijenata, a 8.000 je prihvatilo poziv. VIP gosti, klijenti i šira javnost mogli su da vide (ili da vide ponovo) kompletan asortiman, od Renault Maxity-ja do Magnum-a, u izložbenom prostoru - gde je i mladima i starijima data prilika da uđu u vozila. Ali neprikosnovena zvezda vikenda bio je Renault Premium Truck Racing specijalno izdanje sa eksterijerom i enterijerom koji evocira atmosferu trke. Ovom prezentacijom na štandu proizvođača obeležen je njegov debitantski nastup u Velikoj Britaniji – bio je i "pejs kar" za sve četiri trke tog vikenda. Treba pomenuti da je Renault Trucks UK odlučio da ponudi i specijalno Truck Racing izdanje Magnum-a u konfiguraciji 6x2. < p>

U 2010, Renault Trucks imao je 7% tržišnog udela u Velikoj Britaniji, u poređenju sa 5.1% u prethodnoj godini (u kategoriji vozila preko 6t). Proizvođač je prošle godine prodao skoro 3.000 HGV i LCV u zemlji, uključujući i preko 1.300 Premium Long Distance vozila. Kompanija nastavlja da povećava svoj tržišni udeo u Velikoj Britaniji, sa trenutnim udelom od 7.7% na tržištu preko 6 t do 21. aprila 2011. Mark Martinez, generalni direktor kompanije Renault Trucks za Veliku Britaniju komentariše: "Broj gledalaca je daleko premašio naša najoptimističnija predviđanja. Veoma smo ponosni što smo bili glavni partneri ovog britanskog Gran prija za kamione, što nam je omogućilo maksimalnu izloženost ljubiteljima kamiona. Klijenti i predstavnici javnosti bili su oduševljeni što su dobili priliku da uđu u vozila koja su bili izložena. Zajedno sa našom mrežom od skoro 70 distrubutera, mi činimo sve da razvijemo Renault Trucks brend na tržištu Velike Britanije preko trka kamiona.

Kliknite ovde za ceo pregled rezultata sa događaja u Donington parku.

Kliknite ovde da posetite veb-sajt Renault Trucks Racing.

Kliknite ovde da saznate više o specijalnoj seriji Premium Truck Racing predstavljenoj u Doningtonu.