Novosti


17.12.2013

RENAULT TRUCKS: MOĆAN BREND GRUPACIJE VOLVO

"Snaga naših brendova je najveća dragocenost grupacije Volvo.".

Tokom Sajma komercijalnih vozila IAA, predsednik kompanje Renault Trucks, Hajnc-Jirgen Lev, najavio je da će sve proizvodne linije biti obnovljene u junu 2013. U isto vreme, Peter Karlsten, izvršni potpredsednik marketinga i prodaje EMEA u okviru Volvo grupe, ponovio je značaj identiteta svakog od pet brendova iz ove grupacije. Takođe je istakao the sjajne mogućnosti da Renault Trucks zauzme jaču poziciju na globalnom nivou. Sveukupna obnova proizvodne linije moraće da pređe dug put do ostvarenja ovog cilja.

Na štandu kompanije Renault Trucks, tokom Sajma komercijalnih vozila IAA 2012 Peter Karlsten, izvršni potpredsednik marketinga i prodaje EMEA u okviru Volvo grupe, izneo je da je cilj grupacije da potpuno iskoristi potencijal svojih pet brendova (Renault Trucks, Volvo Trucks, Mack Trucks, UD Trucks i Eicher). Snaga naših brendova je najveća dragocenost grupacije Volvo, rekao je. Svaki od njih ima sopstevno nasleđe i karakteristike, specifičan odnos sa kupcima, servisnu mrežu i proizvodnu liniju. Kada je reč o brendu Renault Trucks, Peter Karlsten je bio nedvosmislen: Grupacija Volvo i ja vidimo strahovit potencijal u brendu Renault Trucks i veoma smo uzbuđeni po pitanju mogućnosti za njegov dalji razvoj.

Sveobuhvatna obnova serije Renault Trucks koju je takođe najavio predsednik Hajnc-Jirgen Lev je u potpunom skladu sa ovim izjavama. U junu 2013. godine, Renault Trucks će obnoviti gamu za dugolinijski transport, distribuciju i građevinski sektor.