SPARKS COMMERCIALS (PORTSMOUTH)

Renault Trucks dealers at PORTSMOUTH, United Kingdom

Zatvoreno
Prikazati broj
QUARTREMAINE ROAD
COPNOR
PO3 5QG PORTSMOUTH

4 / 5
75 reviews from Google

Radno vreme recepcije


Ponedeljak 08:00 / 17:30
Utorak 08:00 / 17:30
Sreda 08:00 / 17:30
Četvrtak 08:00 / 17:30
Petak 08:00 / 17:30
Subota 08:00 / 12:00
Nedelja -

Truck service and repair
Truck service and repair
Driver Facilities
Driver Facilities
Light Commercial Vehicles Service and Repair
Light Commercial Vehicles Service and Repair
Electrical Vehicles
Electrical Vehicles
Used Trucks by Renault Trucks
Used Trucks by Renault Trucks


Usluge
Ponedeljak 07:00 / 24:00
Utorak 24:00 / 24:00
Sreda 24:00 / 24:00
Četvrtak 24:00 / 24:00
Petak 24:00 / 24:00
Subota 24:00 / 12:00
Nedelja -
Delovi
Ponedeljak 08:00 / 17:30
Utorak 08:00 / 17:30
Sreda 08:00 / 17:30
Četvrtak 08:00 / 17:30
Petak 08:00 / 17:30
Subota -
Nedelja -

4 / 5
75 reviews
Submit a review
13 Mart 2025 Richard Gennissen
Стигао сам у понедељак у 8 ујутро или по унапред заказаном термину, 4 сата касније, када сам напустио комби је још увек био паркиран на истом месту. Након јурњаве, у уторак су обавестили да је егр вентил неисправан и да ће га морати заменити, а комби ће бити спреман у среду поподне. Изненађење, изненађење, у среду ујутру су обавештени да су делови стигли, али због недостатка особља комби ће бити спреман тек у четвртак поподне. Без бриге што се играју са твојим средствима за живот.
7 Jul 2023 A S
Имао сам кутију за коња са неуспехом МОТ-а из друге компаније. Тако сам задовољан пруженом услугом и изванредном услугом за клијенте. Менаџер услуге је био од велике помоћи и често ме је ажурирао објашњавајући детаљно шта је посао обављен. Генерално, веома задовољан и вратићу се поново.
9 April 2024 Mathew Douglas
Неорганизовани хаос је најбоље да се опише Спарков. Лагање о грешкама пре и после МОТ-а. Никаква комуникација. Још увек не мислим да је моја услуга урађена? Пун сервис и антифриз ми је празан, а мој комби је стар само 3 године! Све о чему причају је како су се извукли са оштећењем аутомобила купаца испред нових купаца који чекају на рецепцији. Срамота.
1 Decembar 2022 Paul EE
Резервисао сам свој комби за МОТ у четвртак. Неуспешно истог дана затражио је од Спаркса да ме цитира за посао који је потребан да би прошао МОТ, цитиран је „2 сата рада и 97,50 фунти делова! Можда ће Мету требати додатни рад на задњим кочницама за шта ми је речено да ће бити додатни рад од 1 сата! Па сам добио телефонски позив следеће среде и рекао да је мој комби спреман за преузимање и да је мој рачун био 937 фунти!!!! Отишао сам у Спаркс да разговарамо о мојој новој и „побољшаној“ фактури која треба да се каже.Открили смо да је потребно више посла и зато се ваш оригинални цитат утростручио! Двоје људи са којима сам претходно разговарао телефоном у канцеларији, негирали су да су цитирали мој двочасовни рад на телефону! Помоћник менаџера је на крају смањио моју фактуру на 637 фунти што је било олакшање. Оставља лош укус у устима! Срамотно!!!
13 Maj 2024 Monsieur Glouton
Цамперван мот завршен, обрађен телефоном, предаја, плаћање и преузимање са лакоћом. Хвала. Препоручио сам пријатељима