Dobrodošli u Renault Trucks
SPARKS COMMERCIALS (PORTSMOUTH)
Renault Trucks dealers at PORTSMOUTH, United Kingdom
Zatvoreno
Prikazati broj
Radno vreme recepcije
| Ponedeljak | 08:00 / 17:30 |
| Utorak | 08:00 / 17:30 |
| Sreda | 08:00 / 17:30 |
| Četvrtak | 08:00 / 17:30 |
| Petak | 08:00 / 17:30 |
| Subota | 08:00 / 12:00 |
| Nedelja | - |
Usluge
| Ponedeljak | 07:00 / 24:00 |
| Utorak | 24:00 / 24:00 |
| Sreda | 24:00 / 24:00 |
| Četvrtak | 24:00 / 24:00 |
| Petak | 24:00 / 24:00 |
| Subota | 24:00 / 12:00 |
| Nedelja | - |
Delovi
| Ponedeljak | 08:00 / 17:30 |
| Utorak | 08:00 / 17:30 |
| Sreda | 08:00 / 17:30 |
| Četvrtak | 08:00 / 17:30 |
| Petak | 08:00 / 17:30 |
| Subota | - |
| Nedelja | - |
4 / 5
75 reviews
13 Mart 2025
Richard Gennissen
Стигао сам у понедељак у 8 ујутро или по унапред заказаном термину, 4 сата касније, када сам напустио комби је још увек био паркиран на истом месту. Након јурњаве, у уторак су обавестили да је егр вентил неисправан и да ће га морати заменити, а комби ће бити спреман у среду поподне. Изненађење, изненађење, у среду ујутру су обавештени да су делови стигли, али због недостатка особља комби ће бити спреман тек у четвртак поподне. Без бриге што се играју са твојим средствима за живот.
7 Jul 2023
A S
Имао сам кутију за коња са неуспехом МОТ-а из друге компаније. Тако сам задовољан пруженом услугом и изванредном услугом за клијенте. Менаџер услуге је био од велике помоћи и често ме је ажурирао објашњавајући детаљно шта је посао обављен. Генерално, веома задовољан и вратићу се поново.
9 April 2024
Mathew Douglas
Неорганизовани хаос је најбоље да се опише Спарков. Лагање о грешкама пре и после МОТ-а. Никаква комуникација. Још увек не мислим да је моја услуга урађена? Пун сервис и антифриз ми је празан, а мој комби је стар само 3 године! Све о чему причају је како су се извукли са оштећењем аутомобила купаца испред нових купаца који чекају на рецепцији.
Срамота.
1 Decembar 2022
Paul EE
Резервисао сам свој комби за МОТ у четвртак. Неуспешно истог дана затражио је од Спаркса да ме цитира за посао који је потребан да би прошао МОТ, цитиран је „2 сата рада и 97,50 фунти делова!
Можда ће Мету требати додатни рад на задњим кочницама за шта ми је речено да ће бити додатни рад од 1 сата!
Па сам добио телефонски позив следеће среде и рекао да је мој комби спреман за преузимање и да је мој рачун био 937 фунти!!!!
Отишао сам у Спаркс да разговарамо о мојој новој и „побољшаној“ фактури која треба да се каже.Открили смо да је потребно више посла и зато се ваш оригинални цитат утростручио!
Двоје људи са којима сам претходно разговарао телефоном у канцеларији, негирали су да су цитирали мој двочасовни рад на телефону! Помоћник менаџера је на крају смањио моју фактуру на 637 фунти
што је било олакшање.
Оставља лош укус у устима!
Срамотно!!!
13 Maj 2024
Monsieur Glouton
Цамперван мот завршен, обрађен телефоном, предаја, плаћање и преузимање са лакоћом. Хвала. Препоручио сам пријатељима