Izveštaj

Renault kamioni smanjuju emisiju CO2

ZELENE ENERGIJE

4min
landscape

Preduzimanje akcija za suočavanje sa klimatskom krizom

Potrebna je energetska tranzicija

Klimatske promene su stvarne. Kako se koncentriše u atmosferi, CO2 (ugljen-dioksid) doprinosi efektu gasova staklene bašte i globalnom zagrevanju. Da bismo ugušili ovaj fenomen, moramo da preduzmemo akciju i brzo dekarboniziramo naš način života.

Drumski transport robe, koji je od suštinskog značaja za naša društva, ima ključnu ulogu u potrebnoj energetskoj tranziciji, sa jasnim ciljem: da se postepeno smanji upotreba fosilnih goriva kako bi se što pre postigla neutralnost ugljenika.

Pojačana regulatorna ograničenja

U okviru Pariskog klimatskog sporazuma usvojenog 2015. godine, koji poziva na smanjenje stope globalnog zagrevanja ispod 2°C do 2100. godine, Evropska unija je odlučila da ubrza dekarbonizaciju transporta, koji u Evropi čini 25% CO2 emisije.

U tom cilju, evropski propisi su pojačani i sada po prvi put nameću ograničenja smanjenja CO2 proizvođačima kamiona, uključujući vrlo precizne ciljeve: -15% do 2025. i -30% do 2030. u poređenju sa 2019. postići neutralnost ugljenika u transportu do 2050.

Postavljeno je 247 niskoemisionih zona u 13 evropskih zemalja. U bliskoj budućnosti, kamioni na motore sa unutrašnjim sagorevanjem više neće biti dozvoljeni na putevima.

Renault Trucks se obavezao

Postizanje neutralnosti ugljenika od 2040.< /strong>

Mi smo se obavezali da ćemo ubrzati dekarbonizaciju u našim operacijama kako bismo pomogli u ograničavanju povećanja Zemljine temperatura do 1,5°C. Naš cilj je da postignemo neutralnost ugljenika za vozila koja ćemo staviti na tržište počevši od 2040.

 

Postepeno prelazimo na 100% bez ugljenika

Električna vozila su osnova naših planova za energetsku tranziciju. Spremni smo da električne kamione učinimo novim tržišnim standardom tako što ćemo predložiti punu liniju efikasnih, robusnih i profitabilnih vozila koja zadovoljavaju potrebe svih naših kupaca.

Naši ciljevi su ambiciozni: 50% naše prodaje biće električna vozila 2030. godine, a 2040. 100 % vozila koja krećemo na puteve biće neutralni ugljenik.

U tom cilju idemo u fazama, postepeno napuštajući upotrebu fosilnih goriva, kao dekarbonizaciju a elektrifikacija se proširuju na sve vrste korišćenja.

Naš prelazak zasnivamo na tri komplementarna tipa tehnologije: motori sa unutrašnjim sagorevanjem koji se pokreću na nefosilna goriva ( sintetičko dizel gorivo, biogoriva, biogas i za nekoliko godina vodonik), električne baterije i gorivne ćelije na bazi vodonika.

Renault kamioni smanjuju emisiju CO2

Renault Trucks je prihvatio izazov smanjenja emisije CO2 u 3 načina:

  • ponudom kamiona sa sve većom efikasnošću goriva
  • pružanjem 100% električnih rešenja za korišćenje bez emisija u transportu
  • produžavanjem veka svojih vozilakružnim pristupom. >

Povećanje efikasnosti goriva naših vozila

Renault Trucks dizajnira i prodaje kamione koji su sve ekonomičniji u upotrebi goriva i koji emituju manje CO2. U kombinaciji sa uslugama koje pomažu operaterima i vozačima da povećaju svoju efikasnost goriva, naši sistemi motora su značajno smanjili uticaj naših vozila na životnu sredinu, ali bez umanjivanja njihovih performansi nivoa ili pouzdanosti.

Svaka nova generacija Renault Trucks proizvoda nudi manju potrošnju goriva od prethodne.< /span>

T High turbo compound

Ukrcavanje za električna vozila

Renault Trucks proizvodi električni kamion modeli srednje tonaže, dizajnirani za upotrebu kao što su urbana distribucija, sakupljanje smeća i početni radovi na gradilištu. Pored velike linije takvih vozila, Renault Trucks razvija punu liniju povezanih usluga: snabdevanje baterijama i infrastrukturnim rešenjima za punjenje baterija, dodatnim sistemima za optimizaciju utrošene energije, popravke i održavanje, kao i finansiranje i osiguranje. . ;

Renault Trucks D E-Tech

 

Da bismo zadovoljili sve potrebe tržišta, razvijamo nove tehnološke sisteme koji uključuju baterije ili vodonične gorivne ćelije. Ovo će poslužiti za proširenje elektrifikacije na druge relevantne namene, kao što su građevinarstvo, kontejnerski transport ili dugolinijski transport.

Stvaranje vrlih ciklusa za cirkularnu ekonomiju

Da bi se smanjilo korišćenje prirodnih resursa i ograničio uticaj na životnu sredinu, posebno efekat ugljenika, od vozila koja proizvodimo, orijentišemo naše industrijske operacije tako da odgovaraju cirkularnoj ekonomiji. To uzima u obzir drugi i treći život vozila, njihovu ponovnu upotrebu u različitim oblicima i njihovu reciklažu.

  • Ponovo generišite: renoviramo i popravljamo naša polovna vozila, ažuriraju njihov softver i usvajaju tehnologiju najnovije generacije koja je dostupna na našim novim kamionima kako bi produžili njihov radni vek i sprečili njihovo zastarevanje.
  • Ponovna namena: u našem Used Fabrika kamiona, dajemo našim polovnih kamionima novu egzistenciju tako što ih transformišemo tako da isporučuju polovna vozila po meri. Traktori se pretvaraju u nosače; sistemi dizel motora se pretvaraju u biodizel gorivo.
  • Recikliraj: nudimo liniju mehaničkih sklopove i renovirane komponente za standardne zamene, a njihova proizvodnja ima 60% manji uticaj na životnu sredinu od novih delova.
Used trucks factory

 

Obezbeđivanje novih sredstava za život ili pretvaranje kamiona može sprečiti 14,4 tone emisije CO2 u poređenju sa onim što bi bilo potrebno za proizvodnju novog vozila.