Rešenje za transport

BEZBEDAN TRANSPORT MATERIJALA PO NIŽOJ CENI

GRAĐEVINSKA INDUSTRIJA

5min
Renault Trucks C

Kao vlasnik kompanije u građevinskom sektoru, često morate da radite na neravnim lokacijama i isporučujete glomazne materijale na teško dostupna mesta. Potrebna su vam robusna vozila velike nosivosti, karoserija koja je dobro prilagođena vašoj delatnosti i usluge koje smanjuju troškove korišćenja. Renault Trucks nudi sve to i pomaže vam u izboru opreme koja najviše odgovara vašim potrebama.

Transport materijala: pronađite najbolje specifikacije za svoju delatnost

Svet građevinske industrije obuhvata raznovrsne situacije. Renault Trucks nudi rešenja pogodna ne samo za različite vrste gradilišta, već i za različite materijale koji se prevoze – uz nekoliko mogućih modela i kombinacija. U zavisnosti od vaših potreba za tonažom i snagom, možemo da vas uputimo ka četiri različite osnove vozila:

  • Renault Trucks Master 4x2 ili 4x4 (3.3 t do 7.5 t)
  • Renault Trucks D Cab 6.9 sa 4x2 ili 4x4 (7.5 t do 16 t)
  • Renault Trucks C Cab 7.55 sa 6x4 (18 t do 19 t)
  • Renault Trucks C Cab 8.2 sa 8x2*6 Tridem (32 t do 80 t)
Renault Trucks Master Construction
Renault Trucks D Construction

Renault Trucks C 8x2*6 Tridem je specijalno razvijen kako bi zadovoljio potrebe za transportom materijala, kao i konfiguraciju platforme sa dizalicom. Dizajniran na osnovu šasije 6x4, isporučuje se sa dodatnom zadnjom osovinom. Može da se podigne i spusti, i predstavlja vodeći element koji omogućuje bolju manevarsku sposobnost jer smanjuje prečnik zaokretanja za 15%.

Vozilo je jednostavnije za rukovanje od modela 8x4 i ima veću nosivost od modela 6x4.

Pogon PMR2191 sa dvostepenom redukcijom, čija je težina slična pogonu sa jednostepenom redukcijom, omogućava dodatnu nosivost od 200 kg.

Odlučite se za karoseriju koja najviše odgovara vašoj opremi za transport materijala

Da biste u najvećoj mogućoj meri prilagodili karoseriju ili platformu potrebama svoje delatnosti, Renault Trucks posvećuje veliku pažnju saradnji sa proizvođačima karoserija. Naše šasije su unapred opremljene kukama i pločama duž šasije kako bi se obezbedila montaža i garantovala maksimalna pouzdanost. Za vozila na koja se ugrađuje dizalica već smo ugradili montažne ploče, unapred ožičili šasiju i kabinu, i oslobodili prostor na šasiji za podnožje dizalice.

Naša standardna instalacija obuhvata elektronsku kontrolnu jedinicu karoserije (BBM), za obezbeđivanje rada dizalice ili stabilizatora. Ova kontrolna jedinica obaveštava vozača o statusu svakog pojedinačnog dela karoserije putem ekrana instrument table. Sve to olakšava rad proizvođačima karoserije, što znači da možete imati karoseriju koju želite, uz kraće vreme izrade.

Obezbedite dostavu materijala do lokacije

Isporuka materijala na gradilište nije nešto što treba olako shvatiti. Gradilišta su često na neravnom terenu, muljevita, teško pristupačna, sa padinama koje ponekad mogu da budu prilično strme. Vozači moraju imati robusna vozila, jednostavna za rukovanje.

° Ovo je napadni ugao za Renault Trucks C Tridem, što smanjuje rizik od oštećenja šasije.

Njegov branik je izrađen od 100% čelika, a odstojanje od tla može da dosegne 30 cm pod osovinom i 45 cm ispod rezervoara za gorivo.

Da bi se osigurala bezbednost na gradilištima, vozači mogu da računaju na više pomagala za vožnju na modelima Renault Trucks C:

  • Automatski menjač Optidriver sa terenskim načinom rada za vožnju na gradilištu
  • Sustav Optitrack za bolje funkcije motora u brzinama od 0 do 30 km/h
  • Ručni akcelerator za izbegavanje trzaja na neravnom tlu
  • Optibrake, najmoćnija motorna kočnica na tržištu
  • Električna i automatska ručna kočnica za obezbeđivanje utovara

Tokom utovara i istovara, vozači kamiona mogu bezbedno da prate rad zahvaljujući bočnim stepenicama i ručicama na krovu. Kad se vrate na put, vozači mogu da uživaju u kvalitetu i udobnosti koja se očekuje od kamiona za duge vožnje, sa prostranom kabinom i dovoljnom udobnošću da provedu nekoliko noći. Cilj je da se vozačima omogući uspešno snalaženje u najraznovrsnijim situacijama i obavljanje većeg broja putovanja u najboljim mogućim uslovima.

Smanjite troškove održavanja

Kako biste što bolje iskoristili vozače i vozila svoje kompanije, Renault Trucks je razvio Optifleet – alatku za upravljanje voznim parkom. Geolociranjem svojih kamiona i povratnim podacima o vožnji možete da organizujete svoje rute na najefikasniji mogući način ili da ih po potrebi promenite u poslednji čas.

Otkrijte naša Optifleet rešenja

Snalaženje u nepredviđenim situacijama je sjajno, ali je još bolje da ih potpuno izbegnete! Renault Trucks je razvio potpuno novu uslugu Predict, koja će vam pomoći da izbegnete nepredviđene kvarove i zastoje. Kombinacijom ljudske stručnosti i digitalnih inovacija trošenje vozila može da se predvidi, a kvarovi mogu da se spreče i pre nego što se uopšte dogode. Kada je neophodno održavanje kamiona, savetnik će vas kontaktirati da odredite najbolji termin za servis – termin u kom zastoj vozila najmanje utiče na aktivnosti vaše kompanije.

U cilju predviđanja i zaštite vaše aktivnosti, Renault Trucks nudi i personalizovane planove održavanja po fiksnoj ceni. Trajanje intervencije se određuje unapred prilikom zakazivanja, a svi rezervni delovi i radna snaga su pod garancijom kako bi se obezbedio dugi vek trajanja i visoke performanse za vaša vozila.

Pronađite najprikladniji program finansiranja za svoju delatnost transporta materijala

Renault Trucks takođe stoji na raspolaganju kako bi vam pomogao u finansiranju vozila. Naše ponude za finansiranje i osiguranje su posebno osmišljene za profesionalce u transportu materijala, a mogu da se prilagode veličini i delatnosti vaše kompanije – čime pomažu u održavanju vašeg kapaciteta zaduživanja i novčanog toka. U zavisnosti od vaših potreba, možete da se odlučite za rešenja koja podrazumevaju kupovinu na rate ili finansijski lizing. Naravno, pomoći ćemo vam da pronađete najbolju opciju za svoje poslovanje.

Slobodno nam se obratite za savet i za više informacija o našim ponudama.

OBRATITE NAM SE ZA VIŠE INFORMACIJA

Pristanak na primanje komercijalnih informacija