Svedočanstvo

GRUPA DELANCHY USVOJILA ELEKTRIČNE KAMIONE RENAULT TRUCKS

DISTRIBUCIJA

ELEKTROMOBILNOST

4min
Renault Trucks D Z.E. Delanchy

Brižit Delanši je izvršni direktor ove porodične kompanije, koja je osnovana u Lorjenu 1968. godine, a danas snabdeva zemlju sa 3200 zaposlenih i 1000 vozila na putu. Beskompromisno je predana održivom razvoju i zaštiti životne sredine, koristi električna vozila Renault Trucks i sasvim je fokusirana na budućnost. Evo priče prema Brižitinim sopstvenim rečima.

Renault Trucks Z.E Delanchy Illustration

„Volim svoj posao! Upravljanje logističkim tokovima, naročito kada se radi o dostavi svežih proizvoda u roku od 24 sata. To ne zahteva samo učinkovitost i neverovatnu pažnju prema detaljima, već i realan odnos prema inovacijama. Kada smo 2017. odlučili da kupimo prototip električnog kamiona od kompanije Renault Trucks, bila sam potpuno svesna da zapravo ulažem u budućnost. To 100 % električno i tiho vozilo i dalje obavlja svoj posao u Lionu i okolini. Svake noći dostavlja u Hale Pol Bokus u Lionu morske plodove uhvaćene prethodnog dana u Lorjenu, koje prevoze naše „klasične“ hladnjače.

Naravno, odlučili smo da se nadovežemo na taj uspeh kupovinom još jednog električnog vozila – Renault Trucks D Z.E., koje snabdeva parisko međunarodno veleprodajno tržište Rungis. Ova investicija, osim što dopunjava vozni park, deo je naše strategije održivog razvoja. Naša energetska tranzicija započela je 2016. godine, a istovremeno smo postali partneri Energy Observera, čija je misija da obiđe svet u roku od šest godina stvaranjem i korišćenjem sopstvene energije i bez ispuštanja finih čestica ili gasova koji stvaraju efekat staklene bašte.

Svakodnevni doprinos energetskoj tranziciji u industriji saobraćaja

Osim partnerstva sa Energy Observerom, radujem se prvom kamionu na vodonik. Moj otac Džozef, koji je 1968. godine osnovao kompaniju jednim od prvih kamiona Savijem, uvek je verovao u vodonik. Na neki način nastavljam porodičnu tradiciju! Sa velikim ponosom aktivno doprinosim energetskoj tranziciji saobraćaja. U Delanchyju to sprovodimo u praksi kroz dva električna kamiona Renault Trucks, koji su svake noći u saobraćaju u Lionu i Parizu. Ne sumnjam da je to rešenje za budućnost i da će se proširiti.

 

Kratkoročno, nadam se da ću moći da uvedem niz novih električnih kamiona Renault u svoj vozni park, kako bi se osigurala dostava do većih gradova koje snabdevamo u Francuskoj – Pariz, Lion, Marselj, Bordo, Tuluz, Ansi, itd., a treba pomenuti i Italiju i Španiju, gde smo takođe prisutni.

Zapravo, 2021. godine će nam vrlo verovatno biti potrebno oko 20 električnih kamiona! Bez obzira na broj, ostaću odana kompaniji Renault Trucks. Njihov tim odlučio je da sarađuje sa nama u svojoj avanturi. Uvek su nam bili dostupni u upravljanju našim prototipom kao prvim poslovnim modelom. I lično sam ponosna što sam malo doprinela industrijskom uspehu ovog vozila.

Sprovođenje obaveza društveno odgovornog poslovanja na putevima

Odlukom o upotrebi gradskih električnih kamiona zapravo ispunjavamo obaveze društveno odgovornog poslovanja koje je prihvatila grupa Delanchy. Ne samo da smanjujemo emisije oksida azota (NOx), CO2 i finih čestica, već i poboljšavamo efikasnost i svoj korporativni imidž. Činjenica da su naši električni kamioni tako tihi omogućuje nam da isporučujemo noću, bez prekida hladnog lanca i bez ikakve štete za životnu sredinu ili stanovništvo.

 

Osim toga, naši vozači posebno su ponosni što voze električne kamione i jednostavno su prešli na njih sa dizelskih vozila. Kažu da je rukovanje izuzetno jednostavno, iako je odsustvo bilo kakve buke u početku pomalo iznenađujuće. Konačno, ovi kamioni, koji dnevno prelaze više od 60 kilometara, zahtevaju manje održavanja od svog ekvivalentnog toplotnog motora. To bi trebalo uzeti u obzir prilikom obračuna ukupnih troškova vlasništva tih vozila kroz vreme.