Svedočanstvo

SVAKE NOĆI, 15 VRHUNSKIH PARISKIH PRODAVNICA SE SNABDEVA ELEKTRIČNIM KAMIONOM

#JoinTheGoodMove

DISTRIBUCIJA

3min
Renault Trucks D ZE Guerlain

Povratne informacije – april 2020.

Sandrin Somer je izvršni direktor za održivi razvoj u Guerlainu od 2007. godine. Vrhunska robna marka parfema, proizvoda za negu kože i šminke koristi vozila Renault Trucks D 100% Electric od maja 2014.

 

Renault Trucks D Z.E Guerlain Illustration

„U maju 2014. godine Guerlain je odlučio da iznova osmisli urbano logističko rešenje za snabdevanje svojih 15 lokacija u centru Pariza, uključujući i prodavnicu na Jelisejskim poljima 68. Odlučili smo se za struju! Važno je istaći da je naša kompanija od 2007. godine u potpunosti predana sprovođenju strategije održivog razvoja na četiri glavna prioritetna područja ekološkog dizajna, biološke raznolikosti, zaštite klime i društvene odgovornosti.

Guerlain: društveno odgovorna lepota koju dostavlja održiva mobilnost

Kao izvršni direktor za održivi razvoj i član Upravnog odbora kompanije Guerlain, veoma sam ponosna što je svih 4000 zaposlenih, od kojih 2500 radi na našim međunarodnim tržištima, predano održivijem svetu. Priroda nas je inspirisala još od osnivanja kompanije 1828. godine, a pre više od 13 godina očuvanje prirode postalo je središte svega što radimo. Naša kompanija sada namerava da postane ugljenički neutralna do 2028. godine. To znači smanjenje težine ambalaže naših proizvoda – na primer, smanjili smo težinu naše čašice kreme Imperial Orchid za neverovatnih 60 % – i smanjili uticaj ugljenika u saobraćaju.

Kako bismo postigli taj cilj, već 2014. godine smo kontaktirali našeg pružaoca usluga logistike Speed Distribution kako bismo pronašli čisto i učinkovito rešenje za pravovremeno snabdevanje naših 15 pariskih trgovina. Speed ​​Distribution je predložio da testiramo prototip električnog 16-tonskog kamiona: Renault Trucks D. Šest godina kasnije i dalje koristimo isto vozilo – obnavljamo ugovor o najmu svake godine – i čak smo ga nazvali „Bumbar“ po amblemu naše kompanije i našoj svakodnevnoj predanosti zaštiti pčela.

Domet od 200 km bez emisija

Odlukom o korišćenju električnog gradskog kamiona, nismo samo smanjili godišnju emisiju ugljenika za 30 tona, već smo uspeli i da povećamo učinkovitost. Činjenica da je kamion potpuno tih znači da sada možemo da ga koristimo za noćne isporuke u naše trgovine. Kao rezultat, svih 15 prodavnica mogu da budu sigurne da će imati pune zalihe čim se otvore sledećeg jutra. Naši prodajni savetnici takođe su ponosni što svojim kupcima mogu da predstave ovaj sistem. Neki su to čak koristili kao prednost kada su objašnjavali svoju predanost strankama koje su sve više zabrinute za zaštitu životne sredine.

Kamion svake noći pređe više od 200 km tokom putovanja od našeg proizvodnog centra u Šartru, do skladišta Speed Distribution u Ivri sir Senu i naših 15 prodavnica u centru Pariza. Isprva smo imali nekih sumnji u domet rada vozila, ali se pokazalo da savršeno odgovara našim potrebama. Kao rezultat toga, uspeli smo da stvorimo zaista pohvalan krug, jer postižemo nula emisija od početka do kraja logističke rute, a ne samo u poslednjih nekoliko kilometara.

Naravno, bez obzira na to koliko je učinkovit, sam električni kamion nikada ne bi mogao da smanji sve naše emisije CO2, koje uglavnom proizvodi vazdušni transport naših proizvoda, ali pomaže u smanjivanju ne samo našeg CO2, oksida azota (NOx) i emisije finih čestica, već i zagađenja bukom. Pokazao se kao pravi uspeh u pariskom regionu, barem u smislu našeg korporativnog imidža. U okviru dobrotvorne kampanje prikupljanja sredstava Movember„Bumbar“ je u septembru 2016. godine korišćen kao pokretna berbernica ispred naših prodavnica.

Ne sumnjam da održiva mobilnost u urbanim sredinama ima dobru budućnost u kompaniji Guerlain, a slični projekti već se razvijaju u Belgiji, Italiji i Španiji."

Sandrin Somer, hemičar i inženjer ambalaže, je izvršni direktor kompanije Guerlain za održivi razvoj od 2007. godine. Od imenovanja na tu strateški važnu ulogu, član je Upravnog odbora kompanije za proizvodnju parfema. Njena misija: smanjiti uticaj čuvene Maison na životnu sredinu i društvo. Njen cilj: postići ugljeničku neutralnost do 2028. godine.

Set canonical URL
Off