Rešenje za transport

5 ključnih tačaka za smanjenje potrošnje goriva vaših kamiona i emisije CO2

5min
p041396

Pratite performanse svojih kamiona pomoću Optifleet-a

Uvođenje alata za upravljanje voznim parkom učiniće metode ekološke vožnje opipljivijim za vaše vozače, uključiće ih u postizanje dugoročnih ciljeva vaše kompanije i omogućiće vam da proceniti koristi od uloženih napora. Da biste ovo smanjenje učinili efikasnim, predlažemo da koristite alatku za upravljanje voznim parkom kao što je Optifleet. Dizajniran i razvijen sa profesionalcima za transport, omogućava vam da pratite stvarnu potrošnju goriva vašeg voznog parka, na principu kamion po kamion i putovanje po putovanje. Od svih dostupnih stavki podataka, možete izabrati da izveštavate o onima koje su najrelevantnije za vašu aktivnost. Možete da koristite ove podatke da biste identifikovali najbolje prakse i poboljšanja koja treba da se učine kako biste podržali svoje vozače u njihovoj ekološkoj vožnji.

Potrošnja goriva uvek može da se poboljša, a ako sledite ovaj savet, brzo ćete videti da će vaši troškovi i emisija CO2 biti dramatično smanjeni. Naši stručnjaci i stručnjaci u ovim oblastima znaju kako da vas podrže i vode da prilagodite Optifleet rešenje vašoj delatnosti.

Iskoristite prednosti naše softverske tehnologije za efikasnost goriva

Tokom godina smo se posvetili razvoju i pružanju velikog broja tehnoloških rešenja sa ciljem da smanjimo potrošnju goriva naših vozila. Naš Fuel Eco paket uključuje razne inovacije za smanjenje potrošnje goriva u vašim vozilima, kao što su konfigurabilne funkcije zaustavljanja/pokretanja motora, inhibicija režima „pover“ i pumpe sa promenljivim protokom. Tempomat takođe integriše režim „Eco Cruise Control“, koji optimizuje menjanje stepena prenosa radi prioriteta uštede goriva.  

Osim toga, naš T , T High, C i K  asortimani su opremljeni novim DE11 i DE13 motorima, koji , zajedno sa naprednom tehnologijom kao što je "Turbo Compound" i namenskim uslugama, rezultiraju značajnim smanjenjem potrošnje goriva i emisije CO2 do -10% (u poređenju sa prethodnom generacijom motora DTI 11 i DTI 13). "Turbo Compound" omogućava razvoj viših nivoa obrtnog momenta, pri malim brzinama motora. Slično, rešenje „Smart Torkue Control“ maksimizira vreme provedeno u zoni nudeći najbolje performanse motora, bez uticaja na manevrisanje.

Štaviše, novi motor DE11 od 460 KS, koji će biti dostupan na D Vide i C 2.3 pogonskim linijama vozila, omogućiće smanjenje potrošnje goriva do 10%.

Renault Trucks takođe preporučuje maksimalnu brzinu vozila od 88 km/h. Ovo je unapred podešeno kao podrazumevano u ugrađenom softveru kamiona koji napuštaju naše proizvodne pogone. Zaista, ograničenje brzine na ovaj način utiče na vreme putovanja za samo nekoliko minuta, ali predstavlja smanjenje potrošnje goriva za 1% (na istom putu pređenom brzinom od 90 km/h)! 

Izaberite najefikasnije rešenje za održavanje i servis vaših kamiona

Neophodno je izvršiti periodične servisne intervale za vaša vozila. Propuštena zamena ulja, nizak pritisak u gumama ili nedostatak poravnanja točkova će povećati potrošnju goriva. Zbog toga nudimo uslugu redovnog održavanja vašeg voznog parka koristeći ORIGINALNE rezervne delove, pokrivene originalnom garancijom proizvođača koja duže održava servisirana vozila na putu.

p041327

Koristite određenu konfiguraciju, maziva i opcije

Pored odgovorne vožnje i redovnog održavanja, razvili smo tehničke alate za optimizaciju potrošnje goriva vašeg komercijalnog voznog parka. Ovo podrazumeva upotrebu maziva za motore prilagođenih potrebama vašeg kamiona. Možete birati između širokog spektra maziva visokih performansi koje smanjuju trenje u pogonu i štite motor vašeg vozila.

Kada konfigurišete svoja vozila, trebalo bi da uzmete u obzir dva glavna kriterijuma:

  • prosečan teret prevezen vašim kamionima
  • topografiju terena koju će pokrivati.

U zavisnosti od vaših zahteva, uputićemo vas ka motoru koji odgovara vašoj primeni, sa odgovarajućom izlaznom snagom.  

Slično, u cilju poboljšanja uštede goriva vaših kamiona, važno je odabrati ispravnu pogonsku osovinu i odnos krajnjeg pogona. Razvili smo moćan alat koji možete koristiti da utvrdite najpogodnije pogonsko vratilo u zavisnosti od dva glavna kriterijuma i vaše upotrebe: maksimalna potrebna prosečna brzina, montiranje pneumatika itd. 

Odlučivanje o najboljoj konfiguraciji za vaš kamion takođe uključuje uzimanje u obzir aerodinamike, koja je, iako se često zanemaruje, od najveće važnosti. Dizajniran je Renault Trucks T, odmah od faze koncepta, da ima smanjen koeficijent otpora. Iz tog razloga, kabina je trapezoidnog oblika; širi pozadi nego napred, sa vetrobranskim staklom nagnutim unazad za 12%. Vozilo je takođe standardno opremljeno integralnim deflektorom koji se može podesiti u 5 različitih položaja. Ako je smanjenje potrošnje goriva vaš glavni prioritet, možete se odlučiti za teške aerodinamičke komponente. Možete odabrati ojačane bočne deflektore, produžetke za oplate preko šasije ili produžetke vrata. Kombinovano, ove komponente bi mogle da smanje potrošnju goriva za više od 1%. U poređenju sa brojem pređenih milja, ovo bi moglo da dovede do značajnih ušteda. 

Kakvi god da su vaši ciljevi za smanjenje potrošnje goriva, ne oklevajte da nas kontaktirate. 

AERODINAMIČKI DIZAJN

Renault Trucks Aerodynamic Design

1- Različiti tipovi krovnih deflektora

Fiksno (88 mm), ručno podesivo od 285 do 496 mm (brzo podešavanje opciono) - sklopivi bočni deflektori.

2 - 12° nagib vetrobrana

3 - Odbojnik sa integrisanim spojlerom

4 - Trapezoidna kabina

2,3 m napred i 2,5 m pozadi.

5 – Proširenja za ujednačavanje

Na okvirima i produžecima vrata.

6 - Deflektor ugrađen u optički blok

7 - lukovi točkova

Poboljšajte protok vazduha i smanjite vodu prskanje.

Slažem se da će Renault Trucks prilikom slanja ovog obrasca čuvati i čuvati moje lične podatke onoliko dugo koliko je potrebno za procenu datih informacija i kako bi me mogli kontaktirati u vezi sa ovom konkretnom temom. Moji podaci se takođe mogu preneti partnerima i distributerima Renault Trucks-a koji će moći da odgovore na moj zahtev.
Set canonical URL
Off