Renault Trucks SRBIJAPronađite prodajni centar
-
K 380 → 520 KS
TEŠKI GRAĐEVINSKI SEKTOR - Euro 6
MOTORI
DTI 11 : 380 / 430 / 460 KS
DTI 13 : 440 / 480 / 520 KSDOZVOLJENA BRUTO MASA VOZILA
18→50 T
DOZVOLJENA BRUTO MASA SA PRIKOLICOM
40→120 T
KABINE
DAY CAB :
DAY CAB (DNEVNA KABINA), STANDARDNI KROVNIGHT & DAY CAB (NOĆNA I DNEVNA KABINA):
KABINA SA LEŽAJEM, STANDARDNI KROV
KAMION
JE KLJUČ VAŠEG USPEHA

COMMON RAIL SISTEM (DTI 11) OMOGUĆAVA VISOK PRITISAK UBRIZGAVANJA ČAK I PRI MALOM BROJU OBRTAJA MOTORA
FILTER ČESTICA: ZADRŽAVA PREKO 95% ČVRSTIH ČESTICA
KOD "OFF ROAD" REŽIMA NAČIN PRENOSA BRZINA NA MENJAČU SE MODIFIKUJE I PRILAGOĐAVA NERAVNOM TERENU
- REZERVOAR ZA ADBLUE TEČNOST
SEDMI INJEKTOR POVEĆAVA TEMPERATURU U IZDUVNOM SISTEMU I OMOGUĆAVA OBNAVLJANJE FILTERA ČESTICA
SISTEM NAKNADNE OBRADE IZDUVNIH GASOVA
SNAGA MOTORA OMOGUĆAVA VOZAČU DA SE IZBORI SA TEŠKIM TERENSKIM USLOVIMA
MAKSIMALAN RASPON OBRTNOG MOMENTA VEĆI OD KONKURENCIJE NA TRŽIŠTU

TRI VRSTE NOSAČA ZA MONTAŽU NADGRADNJE: ELASTIČAN, POLUELASTIČAN I ČVRST, U ZAVISNOSTI OD NADGRADNJE
4 IZVEDBE IZDUVA: SA LEVE STRANE, ISPOD ŠASIJE, VERTIKALNO I IZDUVNI LONAC SA VERTIKALNIM OTVOROM
S OBZIROM DA NOSIVOST TEGLJAČA 6X4 IDE DO 120 T, A KAMIONA 6X4 DO 100 T, RENAULT TRUCKS K JE IDEALAN ZA AKTIVNOSTI KOJE ZAHTEVAJU VEĆU UKUPNU TEŽINU NA NEPRISTUPAČNOM TERENU
S OBZIROM DA NOSIVOST TEGLJAČA 6X4 IDE DO 120 T, A KAMIONA 6X4 DO 100 T, RENAULT TRUCKS K JE IDEALAN ZA AKTIVNOSTI KOJE ZAHTEVAJU VEĆU UKUPNU TEŽINU NA NEPRISTUPAČNOM TERENU
S OBZIROM DA NOSIVOST TEGLJAČA 6X4 IDE DO 120 T, A KAMIONA 6X4 DO 100 T, RENAULT TRUCKS K JE IDEALAN ZA AKTIVNOSTI KOJE ZAHTEVAJU VEĆU UKUPNU TEŽINU NA NEPRISTUPAČNOM TERENU
PRETHODNO UGRAĐENA MEHANIČKA OPREMA ZA INSTALACIJU KRANA
PROŠIRENA PONUDA OSOVINSKIH RASTOJANJA OLAKŠAVA ODABIR VOZILA PREMA VRSTI NADGRADNJE
TEHNIČKI KAPACITET
DOZVOLJENA BRUTO MASA SA PRIKOLICOM: 120 T
DOZVOLJENA BRUTO MASA VOZILA: 50 T*
* DOZVOLJNEA BRUTO MASA SA PRIKOLICOM 120 t na tegljaču 6x4 i BRUTO MASA VOZILA 50 t na 8x4 kamionu
Tehnička dostignuća koja je kompanija Renault Trucks izabrala za svoje nove Euro 6 motore, pomažu da uštedite gorivo i omogućavaju izuzetno visoku efikasnost. Sve to su bitne karakteristike koje povećavaju vašu profitabilnost.
K Klasa ima šasiju konstruisanu da izdrži velika opterećenja, što omogućava manji broj tura prilikom prevoza. Ugrađen je veliki broj nosača, tako da se karoserija montira jednostavnije i brže.
Aerodinamičan dizajn, tehnološka rešenja u kabini, obuka o ekonomičnoj vožnji; sve je osmišljeno tako da vam omogući da uštedite još više goriva.
KAMION NIKADA NE SME
DA VAS IZNEVERI

ČELIČNI REZERVOAR ZA GORIVO ZA "OFF ROAD" UPOTREBU
ELEKTRIČNA INSTALACIJA ODVOJENA JE OD CREVA ZA VAZDUH RADI LAKŠEG ODRŽAVANJA
MEHANIČKO OSLANJANJE OD 8 ILI 9 T, SA PODMAZANIM OGIBLJENJEM ZA TEŠKE USLOVE
PARABOLIČNO ILI POLUELIPTIČNO ZADNJE OSLANJANJE, 13 T DO 32 T
RAVNI UZDUŽNI PROFILI DEBLJINE 8 MM

RAZMAK IZMEĐU OSOVINE I TLA JE 380 MM*
* SA PNEUMATICIMA 13R22.5 I REZERVOAROM D560RAZMAK IZMEĐU REZERVOARA I TLA JE 515 MM**
* SA PNEUMATICIMA 13R22.5 I D560 REZERVOAROMTOČKOVI OD 24" OMOGUĆAVAJU DODATNI RAZMAK OD PODLOGE I DO 6 CM
Usluge
Renault Trucks vozila za građevinski sektor konstruisana su tako da imaju otporne komponente, sklopove i tehnološka rešenja. Robusnost koja je očigledna i na spoljašnjem dizajnu vozila.
Šasija, kabina, pogonska grupa; sve je konstruisano tako da vam omogući da se vaš rad obavlja maksimalno efikasno i da ne nailazite na probleme čak ni u u najekstremnijim situacijama. Vozila K klase dizajnirana su da savladavaju prepreke i imaju izuzetnu snagu vuče na svim terenima. Precizan upravljač i mali radijus kruga okretanja omogućavaju izvanrednu pokretljivost.
Kamioni K klase testirani su u svim okruženjima, u ekstremnim klimatskim uslovima i pri temperaturama od -40 ° C do +60 ° C da bi se proverilo da li su dovoljno pouzdani i robusni. Pre početka prodaje, partnerske kompanije testirale su pedeset i tri vozila u realnim uslovima kako bi se dodatno izvršilo poboljšanje kvaliteta i proverilo da li mogu da savladaju izazove sa kojima se svakodnevno suočavate tokom obavljanja posla.
KAMION TREBA DA BUDE
PONOS VAŠIH VOZAČA

AUTOMATSKO UKLJUČIVANJE FAROVA I BRISAČA
EKRAN OD 7" U HD REZOLUCIJI ZA NAVIGACIJU
- JEDNA KOMANDA ZA BLOKADU DIFERENCIJALA
- KOMANDA AUTOMATSKE ELEKTRIČNE PARKING KOČNICE
KOMANDA NA VOLANU ZA OPTIDRIVER AUTOMATIZOVANI MENJAČ
VIŠENAMENSKI UPRAVLJAČ SA KOMANDAMA ZA TELEFON, TEMPOMAT, LIMITATOR BRZINE I ZA IZBOR MENIJA
SVE SE NALAZI NA DOHVATU RUKE
Korisne komande nalaze se na dohvatu ruke, što vožnju čini izuzetno udobnom.
Zahvaljujući automatskim uređajima, vozač može da se koncentriše na svoj posao.

BOČNI STEPENIK OMOGUĆAVA LAKŠU PROVERU TERETA
LAKŠI PRISTUP KABINI ZAHVALJUJUĆI RAVNIM, ŠIROKIM STEPENICAMA ZA PROTIVKLIZNOM ZAŠTITOM
NA KROV I NA ZADNJI DEO KABINE POSTAVLJENI SU RUKOHVATI RADI BEZBEDNOG PRISTUPA VOZILU
RUČKE OMOGUĆAVAJU LAKŠI PRISTUP KABINI I VETROBRANSKOM STAKLU
Pristup kabini i nadgradnji osmišljen je tako da vozaču olakša svakodnevne aktivnosti i da servisiranje vozila bude što jednostavnije. Renault Trucks K nije običan kamion, to je savršeno sredstvo za rad koje povećava produktivnost.
Brojne mogućnosti za podešavanje sedišta i upravljača omogućavaju vozaču da namesti idealan položaj za vožnju. Veliki ekran u boji prikazuje informacije na lako razumljiv način.
Zahvaljujući povećanoj zapremini kabine, opciji za noćno grejanje dostupnoj u svim kabinama, brojnim pregradama za smeštaj i odlaganje, pažljivo odabranim materijalima za završnu obradu i unutrašnju dekoraciju, kamion Renault Trucks K vozačima nudi izuzetno visok stepen udobnosti.
KAMION TREBA DA
ODRŽAVA USPEŠNOST POSLOVANJA
Dizajn vetrobranskog stakla i retrovizora znatno poboljšava vidljivost. Nova svetla pružaju optimalnu bezbednost u svim uslovima.
-
ZADNJA LED SVETLA
smanjuju troškove održavanja i poboljšavaju vidljivost.
Različiti sistemi za kočenje i tehnološka rešenja za inteligentnu pomoć pri vožnji, veoma su efikasni kada je u pitanju zaštita putnika i tereta. Širok asortiman opreme i dodatnog pribora dodatno povećava stepen bezbednosti vozača.