Novosti


17.12.2013

PRVI RENAULT TRUCKS' 26T HYBRID STUPA NA UK TRŽIŠTE

"Nalazimo se na prvoj liniji inovativih transportnih rešenja."

Kompanija Renault Trucks UK Ltd. danas je predala ključeve svog prvog 26t hibrida koji će biti korišćen na području Velike Britanije kompaniji Norbert Dentressangle. Ovo vozilo, kamion od 26t Renault Premium Distribution Hybrys će poslovati iz Norbert Dentressangle-ovog skladišta u mestu Eilisford, Kent. Vršiće isporuke u London, najčešće noću i rano ujutro, pri čemu će prednosti dizel-električne hibrid tehnologije u smislu manje buke, redukovanih izduvnih gasova i unapređene potrošnje goriva zaista doći do izražaja. Renault Trucks ocenjuje da je ovo u Velikoj Britaniji prvi registrovani 26t hibrid koji će biti upotrebljen u svrhe isporuka širom države.

Hibridna tehnologija Renault Trucks-a posebno je pogodna za ovu vrstu distributivnih poslova u urbanim sredinama. Pored značajne uštede u potrošnji goriva, koja može iznositi čak i 20% pri optimalnoj vožnji, ovde je prisutno i značajno smanjenje buke za one koji žive u blizini puta, i to na najviše 74 dB, kada je auto u potpuno električnom načinu rada. Ovo je ekvivalentno jačini zvuka koji emituje dvoje ljudi koji tiho razgovaraju.

Novi Renault Premium Hybrys Tech koji će koristiti Norbert Dentressangle UK je vozilo od 26t 6x2 310KS, sa 8.4 m dugačkim sandukom sa hidrauličnom rampom.

Dva specijalno ovlašćena ‘Clean Tech’ dilera za mrežu Renault Trucks u Velikoj Britaniji biće zadužena za usluge u vezi sa ovim modelom vozila: MV Trucks u Maidstonu i Renault Trucks Eseks u Grejsu. Osoblje zaposleno u obe dilerske kuće je potpuno obučeno da pruža usluge i održava ova vozila, a uloženo je i dosta novca u specijalne kanale, alate i opremu kako bi ispunili Renault Trucks ’Clean Tech’ standarde za vozila sa pogonom na alternativnu energiju.

RENAULT PREMIUM DISTRIBUTION HYBRYS: KAKO FUNKCIONIŠE

Renault Trucks je tokom poslednjih godina & usavršavao svoju hibrid tehnologiju i nastavlja da razvija svoja rešenja kako bi ispunio rastuće potrebe operatera za tiša, ekonomičnija & i ekološki adekvatnija vozila.

Renault Premium Distribution Hybrys već koriste neke kompanija, kao SITA i Greater Lyon Authority koje se bave odnošenjem đubreta i isporukom građevinskog materijala, te Colas i Coca-Cola za potrebe distribucije njihovih proizvoda. Norbert Dentressangle je takođe koristio Renault Trucks hibride u Lionu & i Parizu tokom poslednjih deset meseci gde su vozila pokazala širok spektar operacija za koje je ova tehnologija adekvatna.

Paralelna hibridna tehnologija

Ovaj tip dizel-električnog hibrida je poznat kao ‘paralelna’ hibridna tehnologija, koja kombinuje motor sa unutrašnjim sagorevanjem i električni motor. Snaga se na točkove prenosi P79P65na različite načine: paralelno i u jedan i u drugi ili odvojeno.

Princip ove tehnologije razvijene od strane Renault Trucks-a je veoma konkretan: kinetička energija vozila se vraća tokom kočenja ili faza usporavanja vozila i pretvara se u električnu energiju. Skladišti se u akumulatoru koji zbog toga idealno funkcioniše individualno i ne mora da se ponovo puni.

Funkcija gašenja motora omogućava motoru na unutrašnje sagorevanje da se automatski ugasi kada vozilo miruje. Kada se vozilo ponovo pokrene, energija skladištena u akumulatoru se koristi da pokrene električni motor. Pri brzini do 20 km/h, dizel motor se aktivira i preuzima funkciju. On se tada koristi samo u fazama u kojima troši najmanje goriva, tj. svim osim u fazi paljenja.

Električna energija se takođe koristi da bi pokrenule funkcije za bezbednost i komfor u vožnji koje su najčešće povezane sa motorom na unutrašnje sagorevanje, kao što su upravljanje ili rashladni sistem za električnu opremu.

Sve ovo dovodi do opšte potrošnje vozila i emisije CO2 u iznosima koji su za 20% manji.

Osim redukovane emisije, hibridna tehnologija proizvodi veoma malu buku – ne više od 74 dB kada auto radi u potpuno električnom režimu.

Sa ovakvim uslovima, hibridna tehnologija postaje idealna za uslove jutarnje ili čak večernje gradske vožnje, budući da se tada konstantno smenjuju faze ubrzanja i usporavanja.

Renault Trucks Clean Tech vozila

Kako bi ispunio ekološke izazove sa kojima danas mora da se suoči drumski transport, kao i sa sve većom potrebom potrošača za vozilima koja manje zagađuju životnu sredinu, posebno u stambenim gradskim područjima, Renault Trucks već nekoliko godina razvija tehnologije koje su alternativne dizel gorivu. U njih spadaju električna energija*, hibridna rešenja i komprimovani prirodni gas* (CNG). Vozila koja koriste ova tri tipa energije nose oznaku Clean Tech i uglavnom su planirana za korišćenje u gradskim sredinama. (*trenutno nije dostupan u Velikoj Britaniji.)

Svestan potrebe da obezbedi kvalitetno održavanje koje je identično održavanju vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, Renault Trucks je razvio specijalnu akreditaciju, ‘Clean Tech’ koju poseduju svi kvalifikovani majstori unutar njihove mreže. Razlog za tako nešto jeste potreba da se sa ovim novim tehnologijama kao neophodne razviju posebne veštine i instaliraju adekvatne alatke neophodne za servisiranje ove vrste vozila.

U dilerskoj mreži unutar Velike Britanije, MV Trucks u Maidstonu i Renault Trucks Eseks u Grejsu uložile su oko 10.000 funti u neophodan alat i opremu upravo da bi ispunile Clean Tech standard, koji podrazumeva određene radne stanice u kojima će se popravljati ovakva vozila, da bi se ispunili dodatni električni zahtevi.

Pored toga, oba dilerska lanca su investirala u obuku svog osoblja zaposlenog u radionicama i u korisničkom servisu kako bi Norbert Dentressangle-ov hibrid imao adekvatnu podršku
pri svakodnevnoj upotrebi.

U vezi sa Norbert Dentressangle-om

Stavljanje vozila Renault Premium Hybrys u pogon je u skladu sa opštim pristupom grupe Norbert Dentressangle da smanji negativan ekološki uticaj svojih operacija i pronađe tiša i ekonomičnija rešenja za isporuke koje vrše klijentima u gradskim sredinama.

Kompanija poseduje najčistiji evropski vozni park. Više detalja o tome možete pronaći u nastavku.

Norbert Dentressangle je međunarodna kompanija za transport, logistiku i prevoz robe koja pruža odlična rešenja u tri segmenta poslovanja na tri kontinenta: u Evropi, Americi i Aziji.

Činjenice i brojke u vezi sa Norbert Dentressangle grupom:

  • €3,6 milijardi prihoda u 2011. (28% ostvareno kroz poslove u Velikoj Britaniji)
  • Posluje u 23 zemlje na tri kontinenta
  • 33.000 zaposlenih
  • 7.800 vozila
  • 6.600.000 m² skladišnog prostora

Činjenice i brojke u vezi sa Norbert Dentressangle na području Velike Britanije:

  • 12.800 zaposlenih
  • 195 lokacija
  • 1.800 vozila
  • 2.500.000 m² skladišnog prostora

Zaštita životne sredine:

Kao pionir u ovom segmentu, Norbert Dentressangle je u svoje strateške ciljeve uvrstio i posvećenost održivom razvoju još 2003.god. To je postala svakodnevica svih zaposlenih u ovoj kompaniji koji su odlučni u nastojanju da smanje negativan uticaj koji njihove aktivnosti mogu imati po životnu sredinu.

Upravljanje najčistijim evropskim voznim parkom:

  • 93% kamiona posluje prema striktnim EURO IV i V ekološkim standardima
  • Prvi EURO VI motor je takođe u upotrebi
  • 55g CO² /tona x km je emitovano u 2011. – što je 3% manje u osnosu na 2010.

Bezbednost na putu:

Odd 1991. Norbert Dentressangle po narudžbini koristi Safe Driving Plan koji za cilj ima unapređenje standarda vožnje i smanjenja udesa. Prošle godine vozači ove kompanije su prešli oko 655.000 km bez izazivanja nesreća, što predstavlja napredak od 11% u odnosu na 2010.god.

Više informacija o Renault Trucks Clean Tech rešenjima na

Više informacija o kompaniji Norbert Dentressangle

Kompanija Renault Trucks UK Ltd. danas je predala ključeve svog prvog 26t hibrida koji će biti korišćen na području Velike Britanije kompaniji Norbert Dentressangle. Ovo vozilo, kamion od 26t Renault Premium Distribution Hybrys će poslovati iz Norbert Dentressangle-ovog skladišta u mestu Eilisford, Kent. Vršiće isporuke u London, najčešće noću i rano ujutro, pri čemu će prednosti dizel-električne hibrid tehnologije u smislu manje buke, redukovanih izduvnih gasova i unapređene potrošnje goriva zaista doći do izražaja. Renault Trucks ocenjuje da je ovo u Velikoj Britaniji prvi registrovani 26t hibrid koji će biti upotrebljen u svrhe isporuka širom države.

Hibridna tehnologija Renault Trucks-a posebno je pogodna za ovu vrstu distributivnih poslova u urbanim sredinama. Pored značajne uštede u potrošnji goriva, koja može iznositi čak i 20% pri optimalnoj vožnji, ovde je prisutno i značajno smanjenje buke za one koji žive u blizini puta, i to na najviše 74 dB, kada je auto u potpuno električnom načinu rada. Ovo je ekvivalentno jačini zvuka koji emituje dvoje ljudi koji tiho razgovaraju.

Novi Renault Premium Hybrys Tech koji će koristiti Norbert Dentressangle UK je vozilo od 26t 6x2 310KS, sa 8.4 m dugačkim sandukom sa hidrauličnom rampom.

Dva specijalno ovlašćena ‘Clean Tech’ dilera za mrežu Renault Trucks u Velikoj Britaniji biće zadužena za usluge u vezi sa ovim modelom vozila: MV Trucks u Maidstonu i Renault Trucks Eseks u Grejsu. Osoblje zaposleno u obe dilerske kuće je potpuno obučeno da pruža usluge i održava ova vozila, a uloženo je i dosta novca u specijalne kanale, alate i opremu kako bi ispunili Renault Trucks ’Clean Tech’ standarde za vozila sa pogonom na alternativnu energiju.

RENAULT PREMIUM DISTRIBUTION HYBRYS: KAKO FUNKCIONIŠE

Renault Trucks je tokom poslednjih godina & usavršavao svoju hibrid tehnologiju i nastavlja da razvija svoja rešenja kako bi ispunio rastuće potrebe operatera za tiša, ekonomičnija & i ekološki adekvatnija vozila.

Renault Premium Distribution Hybrys već koriste neke kompanija, kao SITA i Greater Lyon Authority koje se bave odnošenjem đubreta i isporukom građevinskog materijala, te Colas i Coca-Cola za potrebe distribucije njihovih proizvoda. Norbert Dentressangle je takođe koristio Renault Trucks hibride u Lionu & i Parizu tokom poslednjih deset meseci gde su vozila pokazala širok spektar operacija za koje je ova tehnologija adekvatna.

Paralelna hibridna tehnologija

Ovaj tip dizel-električnog hibrida je poznat kao ‘paralelna’ hibridna tehnologija, koja kombinuje motor sa unutrašnjim sagorevanjem i električni motor. Snaga se na točkove prenosi P79P65na različite načine: paralelno i u jedan i u drugi ili odvojeno.

Princip ove tehnologije razvijene od strane Renault Trucks-a je veoma konkretan: kinetička energija vozila se vraća tokom kočenja ili faza usporavanja vozila i pretvara se u električnu energiju. Skladišti se u akumulatoru koji zbog toga idealno funkcioniše individualno i ne mora da se ponovo puni.

Funkcija gašenja motora omogućava motoru na unutrašnje sagorevanje da se automatski ugasi kada vozilo miruje. Kada se vozilo ponovo pokrene, energija skladištena u akumulatoru se koristi da pokrene električni motor. Pri brzini do 20 km/h, dizel motor se aktivira i preuzima funkciju. On se tada koristi samo u fazama u kojima troši najmanje goriva, tj. svim osim u fazi paljenja.

Električna energija se takođe koristi da bi pokrenule funkcije za bezbednost i komfor u vožnji koje su najčešće povezane sa motorom na unutrašnje sagorevanje, kao što su upravljanje ili rashladni sistem za električnu opremu.

Sve ovo dovodi do opšte potrošnje vozila i emisije CO2 u iznosima koji su za 20% manji.

Osim redukovane emisije, hibridna tehnologija proizvodi veoma malu buku – ne više od 74 dB kada auto radi u potpuno električnom režimu.

Sa ovakvim uslovima, hibridna tehnologija postaje idealna za uslove jutarnje ili čak večernje gradske vožnje, budući da se tada konstantno smenjuju faze ubrzanja i usporavanja.

Renault Trucks Clean Tech vozila

Kako bi ispunio ekološke izazove sa kojima danas mora da se suoči drumski transport, kao i sa sve većom potrebom potrošača za vozilima koja manje zagađuju životnu sredinu, posebno u stambenim gradskim područjima, Renault Trucks već nekoliko godina razvija tehnologije koje su alternativne dizel gorivu. U njih spadaju električna energija*, hibridna rešenja i komprimovani prirodni gas* (CNG). Vozila koja koriste ova tri tipa energije nose oznaku Clean Tech i uglavnom su planirana za korišćenje u gradskim sredinama. (*trenutno nije dostupan u Velikoj Britaniji.)

Svestan potrebe da obezbedi kvalitetno održavanje koje je identično održavanju vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, Renault Trucks je razvio specijalnu akreditaciju, ‘Clean Tech’ koju poseduju svi kvalifikovani majstori unutar njihove mreže. Razlog za tako nešto jeste potreba da se sa ovim novim tehnologijama kao neophodne razviju posebne veštine i instaliraju adekvatne alatke neophodne za servisiranje ove vrste vozila.

U dilerskoj mreži unutar Velike Britanije, MV Trucks u Maidstonu i Renault Trucks Eseks u Grejsu uložile su oko 10.000 funti u neophodan alat i opremu upravo da bi ispunile Clean Tech standard, koji podrazumeva određene radne stanice u kojima će se popravljati ovakva vozila, da bi se ispunili dodatni električni zahtevi.

Pored toga, oba dilerska lanca su investirala u obuku svog osoblja zaposlenog u radionicama i u korisničkom servisu kako bi Norbert Dentressangle-ov hibrid imao adekvatnu podršku
pri svakodnevnoj upotrebi.

U vezi sa Norbert Dentressangle-om

Stavljanje vozila Renault Premium Hybrys u pogon je u skladu sa opštim pristupom grupe Norbert Dentressangle da smanji negativan ekološki uticaj svojih operacija i pronađe tiša i ekonomičnija rešenja za isporuke koje vrše klijentima u gradskim sredinama.

Kompanija poseduje najčistiji evropski vozni park. Više detalja o tome možete pronaći u nastavku.

Norbert Dentressangle je međunarodna kompanija za transport, logistiku i prevoz robe koja pruža odlična rešenja u tri segmenta poslovanja na tri kontinenta: u Evropi, Americi i Aziji.

Činjenice i brojke u vezi sa Norbert Dentressangle grupom:

  • €3,6 milijardi prihoda u 2011. (28% ostvareno kroz poslove u Velikoj Britaniji)
  • Posluje u 23 zemlje na tri kontinenta
  • 33.000 zaposlenih
  • 7.800 vozila
  • 6.600.000 m² skladišnog prostora

Činjenice i brojke u vezi sa Norbert Dentressangle na području Velike Britanije:

  • 12.800 zaposlenih
  • 195 lokacija
  • 1.800 vozila
  • 2.500.000 m² skladišnog prostora

Zaštita životne sredine:

Kao pionir u ovom segmentu, Norbert Dentressangle je u svoje strateške ciljeve uvrstio i posvećenost održivom razvoju još 2003.god. To je postala svakodnevica svih zaposlenih u ovoj kompaniji koji su odlučni u nastojanju da smanje negativan uticaj koji njihove aktivnosti mogu imati po životnu sredinu.

Upravljanje najčistijim evropskim voznim parkom:

  • 93% kamiona posluje prema striktnim EURO IV i V ekološkim standardima
  • Prvi EURO VI motor je takođe u upotrebi
  • 55g CO² /tona x km je emitovano u 2011. – što je 3% manje u osnosu na 2010.

Bezbednost na putu:

Odd 1991. Norbert Dentressangle po narudžbini koristi Safe Driving Plan koji za cilj ima unapređenje standarda vožnje i smanjenja udesa. Prošle godine vozači ove kompanije su prešli oko 655.000 km bez izazivanja nesreća, što predstavlja napredak od 11% u odnosu na 2010.god.

Više informacija o Renault Trucks Clean Tech rešenjima na

Više informacija o kompaniji Norbert Dentressangle